A început depunerea documentației pentru comercializarea produselor de sărbători
Serviciul Autorizare Activități Economice din cadrul Primăriei municipiului Constanța aduce la cunoștința operatorilor economici interesați că, începând cu data de 13.11.2023, la Centrul de Informare pentru Cetățeni situat în Bd. Al. Lăpușneanu nr.116C (incintă City Park Mall – etaj I, aripa nouă), se depun documentații pentru comercializarea produselor specifice sărbătorilor de iarnă.
Operatorii economici pot opta pentru maxim un amplasament/zonă și maxim trei amplasamente pe firmă. Documentaţia va conține următoarele acte:
- cerere tip;
- certificat de înregistrare de la Oficiul Registrului Comerțului;
- actul constitutiv al societății sau actul emis pentru desfășurarea activităților economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale care să conțină codul CAEN 4789 (corespondent cod CAEN 5262).
Taxele pentru ocuparea temporară a domeniului public (pentru fiecare amplasament) sunt cele prevăzute în H.C.L. nr.614/2022 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanța în anul 2023 – Anexa nr.8, respectiv:
- 300 lei taxa de autorizare pentru desfăşurarea de activităţi temporare;
- 2,00 lei/mp/zi pentru zona A;
- 1,00 lei/mp/zi pentru zona B.