Actualitate

Puteți vota logo-ul și sloganul stațiunii Mamaia

Stațiunea Mamaia este la un pas distanță de a-și găsi identitatea vizuală! Ieri a început etapa de vot public pentru logo-ul și sloganul stațiunii Mamaia, iar publicul este invitat să voteze varianta preferată. 11 propuneri merg în etapa următoare și puteți vota pe site-ul concurslogomamaia.ro până pe 4 martie.

Concursul public de soluții pentru noul logo și slogan al destinatiei turistice Mamaia a ajuns în faza votului publicului. De ieri a început etapa de vot, iar cetățenii pot alege din 11 propuneri selectate de juriul de specialiști. Propunerile pot fi votate pe site-ul https://concurslogomamaia.ro/ până pe 4 martie.

„Se alege o variantă preferată, se votează, se primește în adresa de email validă o cerere de confirmare vot, se confirmă votul și gata, această votare a fost înregistrată. De ce am ales această variantă? Fiindcă este foarte important ca întreg publicul atât din Constanța cât și din țară să participe la această procedură, noi ne-am dorit o procedură transparentă, cu cât mai mulți participanți, am plecat din 86 de variante, au rămas în momentul de față 11, regulamentul inițial a prevăzut 10 poziții dar având în vedere că ultimele erau la egalitate am suplimentat cxu un loc, așadar au rămas 11 din care vom alege trei, iar la final una. Este o procedură din trei pași consecutivi pentru a alege cât mai bine și de aceea și publicul este implicat alături de juriul care format din experți din întreaga țară din diferite domenii care au tangență cu turismul, tangență cu grafica, tangență cu publicitatea”,  a declarat George Măndilă, președinte OMD Mamaia Constanța.

În etapa a treia a concursului, cele 3 propuneri finaliste vor putea fi îmbunătățite pe baza feedback-ului juriului, iar la final, câștigatorul va realiza și manualul de brand. Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța caută să încapsuleze într-un simbol grafic și într-un slogan vibrația locului și experiența pe care o trăiește turistul care ajunge în destinație. Concursul are premii totale de 50.000 lei. Propunerea câștigătoare este recompensată cu 26.000 lei iar alte două finaliste vor fi recompensate cu câte 12.000 lei. Competiția a început în luna decembrie 2023 și se va încheia anul acesta în luna martie.

Related Articles

Back to top button