Social/Economic

Zbor spre Antalya, din luna mai, de pe aeroportul Mihail Kogălniceanu

Pentru al doilea an consecutiv, un zbor charter leagă Constanța de Antalya, cu operare de pe Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța, în fiecare zi de marți, din mai până în septembrie. O ofertă bogată de hoteluri în sistem all inclusive este disponibilă pentru toate categoriile de turiști, de la familii cu copii, la cupluri ori grupuri de prieteni. Pachetele turistice pleacă de la un cost de 365 de euro, pentru un sejur de o săptămâna, în regim demipensiune.

Din luna mai vom ajunge mai ușor în Antalya! Se va putea zbura de pe aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu, în fiecare zi de marți. Plecarea va fi dimineaţa la ora 11:00, iar în aproximativ două ore vom ajunge în stațiunile turcești. Anunțul a fost făcut de reprezentanții tour operatorului care organizează aceste curse și care revine pentru al doilea an consecutiv la Mihai Kogălniceanu după ce în 2023 a raportat un real succes de piață.

”Cursa pleacă direct de pe aeroportul Mihail Kogălniceanu în fiecare zi de marți, iar perioada de operare este 28 mai – 24 septembrie, este o perioada destul de lungă cu aceste curse săptămânale. Compania aeriaonă cu care colaborăm este Corendon iar orarul este destul de bun. Se pleacă dimineata si se ajunge la prânz, se prinde practic toată ziua la plajă, turiștii noștri anung se cazează tocmai bine camera este pregătită după ora prânzului își pun costumul de baie au ieșit la plajă la locul de joacă cu copiii, Antalya este și o zonă extrem de ofertantă ca și diversitate de obțiuni”, a declarat Ioana Burcea, director de marketing agenție de turism

O ofertă bogată de hoteluri în sistem all inclusive este disponibilă pentru toate categoriile de turiști, de la familii cu copii, la cupluri ori grupuri de prieteni. Pachetele turistice pleacă de la un cost de 365 de euro, pentru un sejur de o săptămâna, în regim demipensiune. Reprezentanții aeroportului Mihail Kogălniceanu speră ca o dată finalizate lucrările de modernizare a infrastructurii aeroportuare, să avem și mai multe curse interne și internaționale, dar și mai mulți turiști străini. Un rol important pentru a aduce turiști la Constanța îl au și OMD-urile, iar ca rezultatele să se vadă este nevoie de feedback și de colaborare, este de părere Bogdan Artagea.

”Suntem într-o continuă dezvoltare, lucrăm într-un terminal foarte mic momentan și condițiile nu sunt cele mai bune, sperăm să avem terminalul gata undeva cel puțin conform graficului de lucrări lui iunie iulie să-l dăm să fie operabil + interesul pentru cursele interne este numai din partea Constanței deci foarte puțini din celelalte zone, de aceea si cursele acestea sunt foarte greu de realizat. Pe de altă parte am sperat că o datăă cu înființarea OMD utrilor să încercăm să facem calcule împreună, căci este nevoie de un feedback din județ, deocamdatăă nu s-a întâmplat nimic, sper ca în viitorul apropiat să se întâmple ceva. Tocmai de aceea acestă nouă cursă este un lucru formidabil”, a declarat Ioana Burcea, director de marketing agenție de turism 

”În situațiile în care această unică cursă și vă spun că este unică pentru că nu am găsit mai multe avioane, ne-am fi dorit anul acesta la cât de bine a mers cursa de anul trecut să mai lansăm o cursă pe săptămână este de notorietate problema acestor avioane care lipsesc pentru cursele charter”, a declarat Ondina Dobriban, director general agenție de turism.

Gazda evenimentului a fost Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța care își dorește și alte parteneriate pentru dezvoltarea turismului și mediului de bussines în Constanța, iar lipsa zborurilor și a turiștilor se simte în județul nostru.

”Ne bucură inițiativa reluării, este al doilea an când vom avea această cursă charter și ne-am dori să avem cât mai multe și cu siguranță și către și dinspre alte destinații. În calitate de reprezentant al mediului de afaceri pot să spun că se resimte din păcate lipsa zborurilor atât interne cât și internațioanle”, a declarat Ruxandra Serescu, director general CCINA Constanța 

Pentru ca litoralul să fie însă cu adevărat atractiv este nevoie de o strategie mult mai amplă în ceea ce privește turismul. Nu este suficient să ai doar plaja. Trebuie promovat potențialul istoric al zonei, meseteșugul, produsele tradiționale, au mai transmis organizatorii evenimentului.

Related Articles

Back to top button