ActualitateAdministratie

Toate cele 70 de unități administrativ-teritoriale din județul Constanța, operaționalizate în Sistemul Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă

Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor, cu sprijinul Direcțiilor Județene de Evidență  a Persoanelor, precum şi al Direcţiilor Locale de Evidenţă a Persoanelor continuă activitățile pentru extinderea, la nivel național, a Sistemului Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă. Activitatea se realizează etapizat, la nivelul întregii țări.

Accesarea serviciilor digitale privind evenimentele de viață naștere și deces a devenit accesibilă  pentru locuitorii a 2.012 unități administrativ-teritoriale (municipii reședință de județ, municipii, orașe și comune) astfel:

»Județul Alba: 55 unități administrativ-teritoriale dintr-un total 78;

»Județul Arad: 35 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 78;

»Județul Bacău: 63 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 93;

»Județul Bihor: 99 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 101;

»Județul Bistrița-Năsăud: 62 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 63;

»Județul Botoșani: 50 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 78;

»Județul Brașov: 43 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 58;

»Județul Brăila: 33 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 44;

»Județul Buzău: 50 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 87;

»Județul Caraș-Severin: 11 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 77;

»Județul Călărași: 52 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 56;

»Județul Cluj: 81 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 81 – finalizat;

»Județul Constanța: 70 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 70 – finalizat;

»Județul Covasna: 25 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 45;

»Județul Dâmbovița: 82 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 89;

»Județul Dolj: 30 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 111;

»Județul Galați: 35 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 65;

»Județul Giurgiu: 46  unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 54;

»Județul Gorj: 50 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 70;

»Județul Harghita: 17 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 67;

»Județul Hunedoara: 69 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 69 – finalizat;

»Județul Ialomița: 61 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 67;

»Județul Iași: 96 de unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 98;

»Județul Ilfov: 40 de unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 40 finalizat;

»Județul Maramureș: o unitate administrativ-teritorială dintr-un total de  76;

»Județul Mehedinți: 25 unități administrativ-teritorială dintr-un total de 66;

»Județul Mureș: 102 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 102 – finalizat;

»Județul Neamț: 35 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 83;

»Județul Olt: 41 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 112;

»Județul Prahova: 80 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 104;

 »Județul Satu Mare: 8 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 65;

»Județul Sălaj: 50 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 61;

»Județul Sibiu: 62 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 64;

»Județul Suceava: 80 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 114;

»Județul Teleorman: 71 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 97;

»Județul Timiș: 75 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 99;

»Județul Tulcea: 25 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 51;

»Județul Vâlcea: 8 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 89;

»Județul Vaslui: 86 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 86 – finalizat;

»Județul Vrancea: 8 unități administrativ-teritoriale dintr-un total de 73;

 Extinderea, la nivel național, a Sistemului Informatic are ca termen de finalizare data de 24 septembrie 2024.

Related Articles

Back to top button