„Ovidius” duce Constanța în Europa educației: participare la conferința EAIE din Suedia
Universitatea „Ovidius” din Constanța (UOC) a participat recent la cea de-a XXXV-a ediție a Conferinței anuale a European Association for International Education, desfășurată la Gothenburg, Suedia, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate internaționalizării educației universitare.
Delegația UOC a fost formată din prof. univ. dr. Cristina Duhnea, director al Direcției de Relații Internaționale, Parteneriate Academice și Ranking Internațional, Ioana Călin, șef al Serviciului Erasmus+, și Andreea Soltaniuc, secretar în cadrul aceluiași serviciu.
„Participarea la conferința EAIE 2025 ne-a oferit din nou prilejul de a interacționa cu specialiști și instituții academice din întreaga lume, într-un cadru profesionist și inspirațional. Programul bogat, axat pe internaționalizarea educației și pe tendințele actuale din învățământul superior, ne-a permis să identificăm noi direcții de colaborare și să consolidăm parteneriatele existente”, a declarat prof. univ. dr. Cristina Duhnea.
Reprezentanții universității constănțene au purtat discuții constructive atât cu partenerii din Consorțiul ARTEMIS, cât și cu delegați ai altor universități din state membre și non-membre ale Uniunii Europene, vizând extinderea acordurilor interinstituționale Erasmus+ și inițierea unor proiecte comune pentru inovare și cooperare academică la nivel european și global.
Participarea la eveniment se înscrie în activitățile proiectului „Noi dimensiuni ale extinderii strategiei de internaționalizare în vederea creșterii vizibilității UOC la nivel internațional în contextul participării la universitatea europeană ARTEMIS”, finanțat de Ministerul Educației prin Fondul de Dezvoltare Instituțională, cu o valoare totală de 401.000 lei.
Prin implicarea în evenimente internaționale de anvergură, Universitatea „Ovidius” din Constanța își consolidează prezența în spațiul academic european și își reafirmă angajamentul pentru promovarea cooperării și a mobilității universitare.