ActualitateAdministratie
Taxe pentru eliberarea documentelor din arhive
Pentru obținerea documentelor aflate în arhivele Direcțiilor din cadrul Primăriei municipiului Constanța și ale SPIT Constanța, respectiv eliberarea în regim de urgență a unor documente, conform prevederilor Anexei nr. 11 la HCL nr. 339 privind stabilirea impozitelor și taxelor la nivelul municipiului Constanța în anul 2024, se datorează următoarele taxe:
- Taxă căutare și transmitere documente, în valoare de 15 lei/document;
- Taxă eliberare certificat de stare materială, în valoare de 15 lei;
- Taxă eliberare acte în regim de urgență (24 de ore pentru eliberarea certificatelor de atestare fiscală sau a documentelor existente în arhiva instituției și 15 zile pentru informațiile care necesită formularea unui răspuns), în valoare de 25 lei/act.
Taxele enumerate mai sus pot fi achitate utilizând una dintre modalitățile de plată puse la dispoziție de SPIT Constanța și pot fi consultate pe site-ul, www.spit-ct.ro, secțiunea SERVICII ONLINE/MODALITĂȚI DE PLATĂ sau prin virament bancar în contul RO46TREZ23121360206XXXXX, beneficiar Primăria Municipiului Constanța, cod fiscal: 4785631.